Kul Film

torsdag 19 februari 2009



Faktiskt min syster som har tagit denna bilden.. tyckte att den var lite cool,.. eller vad man ska säga..snygg då eller nått.. Kanske inte står så trevliga saker på den men den är lite konstnärlig om jag får säga det själv..
Just nu så sitter jag Och lyssnar på en massa gamla dikter som Sanna skrivit när hon var så där ca 8 - 9 år kanske.. ganska fina dikter .. Haha.. men lite små flummiga,, '' När solen lyste, satt jag ändå som ett fån och fryste, Jag frös medans jag satt och nös'' Haha,, kanske inte den bästa men för att vara av en lite tjej så tycker jag att den var lite söt.. Hon har en massa fler men det får jag lägga ut senare isåfall.. för nu så tänkte jag sätta mig och redigera lite najsiga bilder dårå ;) Skolans toalett btw :)... inte så väldans frääääschi kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Roligt att du lämnar spår här hos mig!