Kul Film

tisdag 24 februari 2009



Haha jag och syrran på Julafton tror jag :D..

Sitter och klappar min gosiga katt just nu,, Dejsi heter hon,, ett år är hon nu tror jag.

Och det blir nog små kattungar nu till våren :).. MYsssiit ,, längtar redan ;).

Va skoj att vara med älskling idag. Saknar han redan :( <33

Är så skoltrött nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen asså.. längtaaar till påsklovet,, och sen sommarlov,. och det slår inget... Förra sommaren var fan perfect:D.. Längtaaaaar <3*
Ska bli så härligt att bli brun och fin igen,,, håret bleks och man behöver inte ha nått på sig typ.. låter undetbart,, och slippa tänka på saker man ska göra :D.. Aaaaaah, va gött!................sommarjobba,, :(:(:( NEjnejnej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Roligt att du lämnar spår här hos mig!